Biyernes, Oktubre 10, 2014

a look back at the converations i had: I'm gay. And delirious.

me: biatch! nakoy date!!!

dacota: seriously? mutu-o raba jud ko. good for you..it’s your turn to shine...pictures dayon or it didn’t happen..nyahaha

me: dili ka mangutana kinsa ako kadate?

dacota: getting there..si Renato? wahahaha o katong bag-o lang nakapasar ug board exam, what’s his name?

me: i just can’t say no..xa pa naman nag.message nako sa fb..medyo nakurat kayo ko

dacota: kinsa lagi nah uy

me: . . . .imong ex (Renato)

dacota: gosh! omg..that’s so sweet. love it! this is it na dayon

me: i may've said things ‘bout him...but i wanna give this a shot. crush baya nako xa & i’ve been very open ‘bout it. basin pa diay, ayt? please don’t be mad

dacota: why man masuko ko? dili man kaha ko ninyo libakon? i’m a good sport..i can be supportive

me:..really? as in seriously dili ka masuko?..

dacota: wala ko nasuko uy..ako pa. am supportive yotz..go go go..hehe

me: ..but why would he invite me to a dinner? basin gusto lang xa makig-isturya about sa imo oi..feeling gwapa pud ko dah

dacota: lagi bah?! pwede..i don’t mind, really.. well, you better not be fooling w/ me..layu pa april fools..nyahaha.
whether si Renato or not, am so excited you’re having a date! Wheee


. . . ug sa dihang, gilaparo dayon ko niya sa akong pag-deliryo.



                            a look-back at the conversations i had: "He's Gay. Implied."


Walang komento:

Mag-post ng isang Komento